Сумесна з заказчыкам вызначаем крытэрыі пошуку інфармацыі і далей ажыццяўляем комплекснае даследаванне замежнага або айчыннага рынку – аналіз бягучай сітуацыі ў пастаўках і спажыванні пэўных відаў прадукцыі (паслуг), выяўленне перспектыўных тэндэнцый (рыначных ніш) і магчымых пагроз з пункту гледжання змянення ўзроўню спажывання, вызначэнне асноўных груп спажыўцоў і асаблівасцей попыту з іх боку (аб'ём, сезоннасць, плацежаздольнасць), ступень канкурэнцыі з боку нацыянальных вытворцаў і прысутных на рынку замежных кампаній і інш. У рамках даследавання вывучаюцца асноўныя вытворцы, дыстрыб'ютары, іх збытавыя ланцужкі і да т.п., пры неабходнасці збіраюцца і сістэматызуюцца камерцыйныя (цэнавыя) прапанаванні, ажыццяўляецца комплексны аналіз знешнегандлёвай статыстыкі з элементамі бенчмаркетынгу па асноўных канкурэнтах, у тым ліку аналіз іх цэнавай і рэкламнай стратэгіі, інфраструктуры прасоўвання, насычанасць асартыменту, SWOT аналіз і да т.п.
Хто заказвае гэту паслугу: